تصاویر
  • زمان مطالعه 5 دقیقه
  • 294 نمایش

به خانه خوش آمدید!

کابین کشنده پیلسان، سری های C7H و C9H با تمرکز بر راننده و به منظور ایجاد بهترین شرایط برای راحتی راننده طراحی شده است. 


به خانه خوش آمدید!


کابین کشنده های پیلسان تحت لیسانس MAN آلمان سری TGA و مطابق با استانداردهای روز اروپا طراحی شده است. از جمله مزایای کابین کشنده های پیلسان می توان به ایمنی و استحکام بالا (دارای تاییدیه استاندارد استحکام کابین از اتحادیه اروپا ECE R29) در عین راحتی و سایر موارد به شرح زیر اشاره کرد:

فضای داخلی زیاد


قسمت کف سمت راست و چپ کابین بسیار عریض و مسطح است. است، ارتفاع داخلی کابین 2030 میلی متر یا بیش از دو متر است و یک فرد قد بلند به راحتی می تواند داخل کابین پیلسان بایستد.

کابین کشنده پیلسان مجهز به جک بالابر هیرولیکی و الکتریکی و تعلیق بادی مجهز به 4 بالن است که رانندگی را خصوصا در مسیرهای طولانی و جاده های پر دست انداز برای راننده راحت و دلپذیر می کند.

فرمان پنوماتیکی با غربیلک چرمی مجهز به دکمه های کنترلی و انواع آپشن های مختلف کشنده پیلسان، کاربری آسانی دارند و با هدف راحتی راننده طراحی و تعبیه شده اند. 
کشنده های پیلسان مجهز به شیشه بالابر برقی پنجره ها، هشدار دهنده صوتی دنده عقب، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته با مانیتور 5.5 اینچ، ترمز هوشمند  ABSو ASR (سیستم ترمز ضد لغزش)، کروز کنترل، امکان باز و بسته کردن پنجره ها و سان روف از کنار تخت با کلید برقی، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده و شاگرد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع، سانروف و ... هستند.

در سفرهای طولانی همچون خانه راحت باشید!


برای افرادی که زمان های طولانی چند روز و یا چند هفته را در جاده کار می کنند، یک نکته بسیار مهم وجود دارد:
کابین کشنده باید برای راننده دلپذیر و راحت باشد.
به همین دلیل است که کشنده های پیلسان به سیستم تعلیق بادی به صندلی مجهز شده اند. این صندلی های راحت، ترکیبی عالی با فرمان قابل تنظیم کشنده ایجاد می کنند تا تضمین کنند که راننده در مناسب ترین موقعیت و راحت ترین وضعیت رانندگی کند.
دکمه های تعبیه شده بر روی داشبورد طراحی ارگونومیکی دارند. آیینه دید عقب که به صورت یکپارچه با درها طراحی شده است، مجهز به گرم کن و سیستم تنظیم برقی است. 
دو تخت خواب عریض با ابعاد 2 متر در 80 سانتی متر بهترین شرایط را برای خوابی آرام و راحت برای راننده فراهم می کند. علاوه بر این، تهویه مطبوع اتوماتیک، کولر درجا، بخاری درجا و یخچال داخل کابین و سایر آپشن های کاربردی، رانندگی طولانی مدت در مسیرهای طولانی را تا حد امکان، راحت و دلپذیر می کند.

 

فرمان قابل تنظیم


به سادگی می‌توانید ارتفاع و زاویه فرمان پنوماتیکی کشنده پیلسان را تنظیم کنید. ارتفاع را می‌توان تا 40 میلی‌متر بالا و پایین تنظیم کرد، زاویه را می‌توان 10 درجه به جلو و 11 درجه به عقب تنظیم کرد. 
این مهم تضمین می کند که راننده بهترین موقعیت رانندگی را به سرعت پیدا کرده همینطور فضای بیشتری را برای سوار و پیاده شدن در احتیار راننده قرار می دهد.
غربیلک فرمان قابل تنظیم، ایمنی و راحتی رانندگی را بهبود می بخشد و هنگامی که راننده می خواهد آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کند، صدا را کم یا زیاد یا کروز کنترل را فعال نماید، به راحتی می تواند از دکمه های کنترلی روی فرمان استفاده نماید.

 

فلسفه طراحی با تمرکز بر راحتی راننده 


علاوه بر صندلی لوکس و راحت مجهز به سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم به همراه بالشتک مخصوص گودی کمر، تکیه گاه صندلی ها در دو طرف، راحتی بیشتری را برای رانندگان فراهم می کند. ارتفاع صندلی از طریق اهرم کنار آن تا 10 سانتیمتر قابل تنظیم است. راننده همچنین می تواند موقعیت صندلی را به جلو یا عقب به میزان حداکثر 27 سانتیمتر تنظیم کند. در این بین کمربند ایمنی سه نقطه ای و پشتی صندلی با بالش یکپارچه، ایمنی بالاتری را فراهم می کند.

 

دراز بکشید و استراحت کنید


پس از یک روز طولانی و خسته کننده، تنها چیزی که راننده معمولا آرزویش را دارد یک تخت خواب راحت است. تخت خواب پیلسان با تشک اسفنجی به ضخامت 70 میلی متر، خواب راحتی را برای راننده تضمین می کند. پرده های جانبی امکان ایجاد فضایی آرام تر را برای راننده فراهم می کنند. اندازه تخت خواب ها (220 در 80 سانتی متر) تجربه خوابی آرام را برای شما به ارمغان می‌آورد. تختخواب بالایی مجهز به صفحه محافظ  و تخت خواب پایینی مجهز به نرده محافظ برای جلوگیری از افتادن در هنگام استراحت و در نتیجه ایمنی بیشتر است. علاوه بر این، تختخواب ها مجهز به چراغ مطالعه هستند تا رانندگان در هنگام استراحت روزنامه، مجله یا کتاب بخوانند.

 

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک


تهویه مطبوع اتوماتیک پیلسان می تواند دمای داخل کابین را به طور خودکار تنظیم کند. در حالت خودکار، با تنظیم دمای مورد نظر، کمپرسور با توجه به اختلاف بین دمای کابین و دمای تنظیم شده خاموش یا روشن می شود تا مصرف سوخت کاهش یابد.
کولر درجا این امکان را فراهم می کند تا حتی زمانی که راننده وسیله نقلیه را برای استراحت متوقف می کند، از هوای خنک داخل کابین لذت ببرد.

داشبورد با طراحی ارگونومیک و کاربردی


صفحه کیلومتر پیلسان با طرح بندی واضح و خوانایی فوق العاده، اطلاعات دقیق شامل سرعت، دور موتور، میزان سطح سوخت، ولتاژ، فشار هوا و دمای آب نشان می دهد.

صفحه نمایش 5.5 اینچی TFT بر اساس عملکرد به بخش هایی تقسیم می شود و اطلاعات کاربردی مانند میزان مصرف سوخت، سیگنال قفل دیفرانسیل و غیره را نمایش می دهد.

سیستم صوتی و تصویری پیشرفته پیلسان، نظارت و رانندگی را یکپارچه می کند. این سیستم مجهز به دوربین دید عقب است و در زمان دنده عقب، صفحه نمایش بلافاصله تصویر عقب خودرو را برای جلوگیری از برخورد به موانع نشان می دهد. علاوه رادیو، سیستم چندرسانه‌ای می‌تواند موسیقی و ویدیوهای با کیفیت بالا را از طریق کارت حافظه SD یا USB نیز پخش کند.

شیک و در عین حال کاربردی


کابین پیلسان با توجه به کیفیت متریال استفاده شده و رنگ هایی که با دقت انتخاب شده اند، به طور همزمان کاربردی و چشم نواز است. 
محفظه‌هایی که به دقت طراحی شده‌اند تا محیطی راحت را برای شما فراهم کنند مانند کشوی 6.8 لیتری درست در زیر کنسول مرکزی برای نگهداری وسایل شخصی، زیرسیگاری مخفی و فندک در قسمت بالای کشو و همچنین فضاهای اختصاصی متعدد برای فنجان‌ها و یا بطری ها.  یک محفظه ذخیره سازی باز نیز در زیر خروجی هوا برای تلفن همراه و خودکار و غیره موجود است.
حتی طراحی درها نیز با فلسفه طراحی منطبق است. دکمه های کنترلی مانند قفل درب، کلید تنظیم آینه عقب و کلید کنترل گرمایش الکتریکی دقیقاً در جایی قرار دارند که شما به آنها نیاز دارید.

علاوه بر این، دریچه تهویه مطبوع اتوماتیک واقع در قسمت بالای درب با باد هوای گرم، راننده را از پنجره سرد کناری در فصل زمستان جدا می کند و در تابستان نیز با خرجی باد خنک باعث می شود راننده راحت تر به رانندگی ادامه دهد.

کابین جادار


پنج محفظه ذخیره سازی با حجم کل طراحی شده 211 لیتر در قسمت بالایی شیشه جلوی کابین و چهار محفظه ذخیره سازی با حجم کل 124 لیتر در سقف وجود دارد که نیازهای راننده و کمک راننده برای نگهداری لباس، چمدان و سایر اقلام حجیم را برآورده می سازد. تخت خواب پایین را می توان جمع کرد تا تا فضای داخلی افزایش یابد. علاوه بر این، در قسمت بیرونی و در دو طرف کابین محفظه هایی برای قراردادن جعبه ابزار طراحی شده است که می تواند برای نگهداری ابزارهای بزرگ نیز مورد استفاده قرار گیرد.

captcha