تصاویر
  • زمان مطالعه 2 دقیقه
  • 379 نمایش

حضور پیلسان در دومین نمایشگاه بتن؛

حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، فرصتی مهم برای شرکت ها و صنایع مختلف است تا محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند و با مشتریان و علاقمندان، ارتباطی موثر برقرار کنند. دومین نمایشگاه بتن، قطعات آماده بتنی و صنایع وابسته، از تاریخ 29 خرداد-1 تیر 1403 در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب برگزارشد. این نمایشگاه میزبان شرکت های خودروسازی نظیر پیلسان، آرین دیزل، شایان دیزل و همچنین شرکت های فعال در زمینه ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی (ساخت،آماده سازی و انتقال بتن) بوده است.

مجتمع صنعتی پیلسان، با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با فعالان متخصص در این حوزه ، از محصول جدید خود نیز به نام  PILSAN MIXER رونمایی کرد. میکسر پیلسان با قدرت موتور 440 اسب بخار و گنجایش مخزن (دیگ میکسر)  10 مترمکعب، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای انجام فرایندها و عملیات بتنی است. یکی دیگر از محصولاتی که در غرفه پیلسان به معرض دید عموم گذاشته شده بود.، کامیون معدنی پیلسان بود که در بازار خودروهای تجاری از محبوبیت بالایی برخوردار است و امکان خرید این محصول برای علاقمندان بصورت مجهز به کاربری و بصورت شاسی (بدون کاربری) وجود دارد.


غرفه پیلسان در این نمایشگاه میزبان مدیران ارشد انجمن صنفی بتن و شرکت های تولیدکننده بتن و تجهیزات مرتبط بود که در همین راستا، تفاهم نامه ای در خصوص تامین خودروها و ماشین آلات مورد استفاده در این صنعت با برند پیلسان، منعقد گردید.

 

 

captcha