تصاویر
  • زمان مطالعه 2 دقیقه
  • 326 نمایش

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد؛

مجتمع صنعتی پیلسان با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، جدیدترین محصول خود را به نمایش خواهد گذاشت. پیلسان با تولید کامیون های کشنده و کمپرسی، تمرکز خود را بر افزایش کارایی، مصرف هر چه بهینه تر سوخت و معرفی سطح جدیدی از تجربه‌ی ایمنی و کیفیت را در خودروهای تجاری به نمایش خواهد گذاشت.

پیلسان به عنوان یکی از فعالان برجسته در صنعت خودروهای تجاری در این نمایشگاه که از مهم‌ترین رویدادهای بزرگ صنعت خودرو در ایران به شمار می‌آید، حضور خواهد داست. این نمایشگاه بستری مناسب برای معرفی محصولات و فناوری های بروز در حوزه حمل و نقل خودروهای تجاری است.

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد که شهریورماه هر سال برگزار می‌شود، محل گردهمایی تولید کنندگان خودروهای سواری و تجاری است که استقبال بالای علاقمندان را به دنبال دارد.

استان خراسان رضوی یه عنوان یکی از مهم ترین مناطق صعنتی و تجاری کشور، نقش کلیدی را در حمل و نقل و جابجایی کالا در سطح ملی و بین المللی دارد. این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و ایجاد پل ارتباطی میان ایران و کشورهای آسیای مرکزی، از اهمیت ویژه‌‌ای در شبکه حمل و نقل کشور برخوردار است.

خودروهای کار و تجاری در مشهد، نقش حیاتی در جابجایی محصولات کشاورزی، صنعتی و معدنی ایفا می‌کند. مشهد به عنوان مرکز اقتصادی استان، به خودروهای تجاری برای توزیع کالاها در بازارهای داخلی و صادراتی وابسته است.

 

میزبان حضور گرم و پرشور شما عزیزان هستیم.

 

محل برگزاری: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، بلوار نمایشگاه، محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد

سال انوری، غرفه مجتمع صنعتی پیلسان

تاریخ برگزاری: 28 تا 31 شهریور

زمان برگزاری: 16 تا 22

 

 

captcha