تصاویر
  • زمان مطالعه 3 دقیقه
  • 47 نمایش

نگاهی به حضور پیلسان در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز؛

مجتمع صنعتی پیلسان در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز که از تاریخ 17 تا 20 مهرماه 1403 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه تبریز برگزار شد، حضور پیدا کرد.

پیلسان به عوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید خودروهای تجاری هلدینگ ماموت، حضور پررنگ و مهمی را در این نمایشگاه ایفا کرد که با میزان استقبال فراوانی از علاقمندان و بازدیدکنندگان نیز همراه بود.

استان آذربایجان شرقی و به‌ویژه شهر تبریز به دلیل موقعیت جغرافیایی ممتاز و زیرساخت‌های صنعتی پیشرفته‌، نقش بسزایی در توسعه حمل‌ونقل و بصورت کلی در صنعت خودروهای تجاری ایران، ایفا می‌کند.

تبریز به عوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور و قرار گرفتن در شاهراه‌های مواصلاتی و برخورداری از موقعیتی استراتژیک، نقش بسیار مهمی را در انتقال کالا و ارائه خدمات بین المللی دارد.

در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز، پیلسان سبدی از محصولات خود را که شامل کشنده نیوفیس PILSAN C9H 540، PILSAN C7H 480 و PILSAN C7H 440 بود به تماشای عموم گذاشت که توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

گفتنی است، فرایند تولید و اخذ مجوزهای کشنده نیوفیس PILSAN C9H 540 آغاز شده است و این محصول طی دو ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

captcha