تصاویر
  • زمان مطالعه 3 دقیقه
  • 529 نمایش

حضور قدرتمند پیلسان در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد

مجتمع صنعتی پیلسان با سبدی از محصولات خود در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، حضور پیدا کرد. شهر مشهد به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران، نقش مهمی را در صنعت حمل و نقل و بازار خودروهای تجاری ایفا می‌کند.

پیلسان برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه که از تاریخ 28 الی 31 شهریورماه برگزار شد، حضور داشت و با استقبال بالای بازدیدکنندگان و علاقمندان این حوزه روبرو شد.

 

در این نمایشگاه کشنده پیلسان C9H که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه 1402 رونمایی و معرفی شد نیز حضور داشت. کشنده پیلسان C9 در واقع نمونه‌ی فیس‌لیفت شده‌ی کشنده پیلسان C7H است که شامل تغییراتی در داخل کابین، مشخصات فنی و آپشن ها است.

موتور 13 لیتری تحت لیسانس مان آلمان، توان تولیدی 540 اسب بخار و 2500 نیوتن متر گشتاور را دارد. این کشنده دارای مخزن آلومینیومی به ظرفیت 1260 لیتر، اتاق سقف بلند با دو تخت‌خواب عریض و مجهز به جک بالابر هیدرولیکی و الکتریکی همچنین آپشن هایی مانند دوربین دید 360 درجه، کولر درجا، بخاری درجا، یخچال داخل کابین، سیستم کمکی حرکت در سربالایی(HSA)، سیستم مانیتورینگ فشار لاستیک‌ها(TPMS)، مجوز حمل کالای خطرناک، سیسستم هشدار خروج از خط و ... تنها بخشی از امکانات و تجهیزات این کشنده‌ می‌باشد.    کاتالوگ کشنده پیلسان 540

 

 

در این نمایشگاه علاوه بر کشنده پیلسان C9، کشنده پیلسان C7 با 480 اسب بخار قدرت و کامیون معدن کمپرسی پیلسان با 440 اسب بخار قدرت نیز حضور داشتند.

کشنده 480 پیلسان با تریم داخلی و روکش چرم منحصر به فرد خود، توجه بازدیدکنندگان و علاقمندان زیادی را به خود جلب کرد. این کشنده در بازار خودروهای تچاری از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانسته است قدرت و کیفیت خوبی را از خود نشان بدهد. کاتالوگ کشنده پیلسان 480

 

 

کامیون معدن جفت محور پیلسان، یکی از شناخته شده ترین و محبوب‌ترین کامیون های معدن است که تناژی در حدود 25 تن دارد. این کامیون غول پیکر به دلیل تفاوت‌های ساختاری خود نسبت به نمونه های دیگری کامیون‌های کمپرسی که به بازار معرفی و عرضه شده، از محبوبیت بالاتری برخوردار می‌باشد.

کاتالوگ کامیون معدن 440

 

 

captcha